Tuesday, April 21, 2009

okay


Gumuk Panda Malas yang berada di Kampung, tahan camera flash.
(padahal tengah tidur control konon comel kat bekas menguang tudung Mak)


si kudut lillipop (jantan) kena buli,
hempas pulas dengan cottoncandy gemokisme (betina)



I have to tell myself that I must ____________.
I have to tell myself that I must ____________.


I am hungry actually. Heh. Lollipop and Cottoncandy are asleep for now (atlast!!), after had some serious fights.
Before that, they were happy together.

Look at the time, Good Morning. and Good Luck.

Make a move,
Make a move..- Incubus

p/s;Saya baru sedar gambar-gambar kat Yogja semua kalau senyum hidung kembang. kenapa co-exist??????

2 comments:

momo said...

cumel2 la haiwn pliharaan ko..tp lollipop and cottoncandy ko tu gns cz pena geget jri aQ

tp..dey r so cute..nk mara pn nda smpi ati ne..he3..

Anonymous said...

typo error ke mengkuang tu?
knowing you... ade kemungkinan gak awak ingat bende tu mmg menguang -_-"